فروشگاه استقلال - 1

فهرست آخرین اخبار

رای کمیته انضباطی درباره شکایت سپاهان از استقلال/بازی مجیدی قانونی است
این رای با توجه به بند یک ماده 15 آیین نامه قطعی است
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه سپاهان اصفهان از استقلال تهران اعلام کرد.
به گزارش  سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه استقلال با ادعای اینکه حضور فرهاد مجیدی بازیکن باشگاه استقلال در بازی روز دوشنبه 26 فروردین 92 غیرقانونی است، رای خود را صادر کرد.
کمیته انضباطی پس از شکایت سپاهان و با توجه به مفاد شکایت باشگاه و مدارک ادعایی غیرموثر باشگاه ورزشی سپاهان و اینکه بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ برتر، فرهاد مجیدی به طور قانونی و موجه ( ودر مهلت قانونی نقل و انتقالات نیم فصل) به جای رودریگو توزی به تیم استقلال پیوسته است و نظر به اینکه رودریگو توزی هم  به همراه چند بازیکن خارجی باشگاههای ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با حکم قانونی از لیست استقلال خارج شده است.
لذا کمیته انضباطی شکایت باشگاه سپاهان را وارد ندانسته و با استناد به بند یک ماده 8 آیین نامه انضباطی حکم بر رد شکایت باشگاه سپاهان را صادر می کند. این رای با توجه به بند یک ماده 15 آیین نامه قطعی است.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۲
محمدرضا محمدی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۵۰

 

بابا سپاهانیا دیگه دیدند جام به دستشون نمی رسه این ترفند رو زدند که شاید جواب بگیرن. وگرنه فرهاد مجیدی این همه بازی تو نیم فصل برای استقلال کرد هچکس دادش در نیومد.


  • +16
  • 0
نیلوفر آبی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۳۸

 

واقعا که جالبه نمی تونن توی زمین سبز از استقلال نتیجه بگیرن گیر دادن به مجیدی ترسیدن فهمیدن که استقلال قهرمانه میخوان از هر روشی شده روحیه تیم رو خراب کنن نمی دونن استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزه


  • +17
  • 0
سید محسن حسینی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۲۷

 

به نظر بنده حال باشگاه استقلال باید از سپاهان بابت نشر اکاذیب و مشوش کردن اذهان عمومی به پشتوانه 70 میلیون هوادار این باشگاه در داخل و خارج از کشور اعاده حیثیت کند


  • +6
  • 0
پدرام
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۲۱:۰۹

 به امید خدا فردا . یعنی امروز . یعنی چند ساعت دیگه بازی با فولاد رو میبریم . البته با گل فرهاد جان . تا به همه اللخسوس به سپاهانی ها ثابت بشه بازی فرهاد عزیزتر از جون قانونی و هیچ گونه مشکلی نداره . در ضمن از حاجی میخوایم که بر علیه این اتهام به پا بشه
و حق استقلال و فرهاد رو از طوفان که چه عرض کنم نسیم زرد بگیره . با تشکر فرآوان رنگ آبی بهترین رنگ دنیاست


  • +8
  • 0
سجاد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۲:۵۲

 

بازم چه بهانه دارین آقایون حسود ..................! تا حالا حالا ها قهرمان آسیا هستیم .................***..............


  • +6
  • 0
اصفهان نشین دوستدار استقلال
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۴۲

 

نباید به صحبتهای رحیمی وخوروش بها داد . آنها ضعف عملکرد خود را میخواهند با اینگونه مسائل پنهان کنند. از زمانی که این دونفر به باشگاه سپاهان آمده اند ، جز نابودی باشگاه کار دیگری انجام نداده اند . حذف سپاهان از باشگاههای آسیا در مرحله اول با آنهمه هزینه و
بازیکنان بقول خودشان میلیاردی ، نتیجه ی مدیریت ضعیف این دو نفر میباشد. این آقایان نه تنها سپاهان را نابودکردند بلکه تیم ذوب آهن را هم نابود کردند . زیرا عامل از هم پاشیدگی تیم خوب ذوب آهن و فراری دادن بازیکنان آن همین دونفر بودند. از طرفی این دو نفر باعث محو
کامل تیم خوب سپاهان نوین هستند . باشگاه سپاهان علوه بر رده های سنی مختلف خودش، رده های سنی 8 سلگی تا بزرگسالان سپاهان نوین را نیز تحت پوشش داشت که متاسفانه با آمدن ایندو سپاهان نوین در تمامی رده ها کاملا تعطیل و بازیکنان آن آواره شدند . اینها اگه از دستشان
بربیاد فوتبال ایران را نابود میکنند. آقایان مسئول کارخانه فولاد مبارکه ، با پول کارکنان زحمت کش فولاد چه ها که نمیکنند به هوش باشید که این ره که این آقایان میروند ، در فصلهای آینده ، تیم فوتبال سپاهان را در ته جدول خواهید دید.


  • +11
  • 0
ایرج
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۲۱:۰۴

 مبارکه ارومیه شاده


  • +2
  • 0

نام فرستنده :
پست الکترونیک :  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  
  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

بازار مبل ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران می باشد.